10 Kg lättare!!

Ja igår var det ju dagen som jag väntat på ett tag, nämligen att jag numera kan titulera mig 10 kg lättare och halvvägs till mitt stora mål..

Kan säga att det var med fasa jag ställde mig på vågen igår, men det kändes skönt att se att den stannade precis på mållinjen:-) Nu blir det 2 veckors mellanrum mellan vägningarna och vi får se hur det går dom närmaste veckorna, går det segt, så hoppar jag nog in på ren kur igen, men det får vi se som sagt, ska ju nu hoppa in på ett pass body pump i veckan med start imorrn,så förhoppningsvis går det iaf ett kg i veckan fortsättningsvis oxå:-)

Ikväll ska jag få unna mig något gott till all tv jag ska se, men har inte bestämt mig vad jag ska unna mg:-)

Men iaf min vikt och mitt mått kommer här..

Sen den 19 Januari har detta hänt:

Vikt: - 10 kg JIPPI!!

Byst: - 10 cm

Midja: - 16 cm

Höft:  - 13 cm

Lår: - 17 cm


Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

grattis, härligt =)

2009-03-14 @ 11:57:39
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

svar: vassego =) då e du redan halvvägs, snart framme i mål ju! :D



Aa hemmalyx behövs på söndagar annars möglar man bort :P

2009-03-15 @ 15:29:50
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Sussi

Tycker du är otroligt duktig! :-)

2009-03-16 @ 11:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0