Regn regn regn...

Jag vet att jag tjatar men nu börjar jag bli galen på detta väder och till råga på allt så blir Leia extra jobbig såna här dagar då vi inte kan va ute  lekparken, inga regnkläder hemma resulterar i inomhuslek vilket driver oss alla till dårhuset snart..



(Lånad från Google)


Ikea igår blev en stor flopp, Leia är inte barnet man tar med sig till affären just nu och dagens besök på Ica maxi kan jag iaf lugna ner med att sätta henne i bokhörnan..

På råga på allt så är min hals tjock, min näsa tjock och lederna värker i ngn form av febervarning...

Bara gnäll nu, men nu ska jag kyla av mig med en dusch:-)

Vad hittar ni på i regnet??

Kommentarer
Postat av: Nina

ja vet. det känns ju minst sagt som om det är höst just nu =/ såååå trist!

2009-06-14 @ 20:03:17
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Heyli

tacktack!! jaa jag har funderat på att sälja faktistk men vet inte om jag vågar riktigt.. :p



jaa de vart en jättebra kväll, riktigt trevligt :) lördagen vart väl bara halvbra men va gör väl de när man haft en bra dag iaf :) håller med om att de är så trist att de ska regna så mycket!

2009-06-14 @ 22:19:10
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0