Helgen i bilder..

Här hemma har vi verkligen tagit tillvara på denna helg och värmen som kom med den, vi har haft det helt underbart med en massa mys och istället för att jag ska sitta och skriva ner en massa text så får ni helt enkelt helgen i bilder:-)


Parklek på lördagen..



 




Törstig tjej..



Trampa mer mamma!!




Söndag och ett besök på Bergadagarna..



Leia ska ta sin första ridtur i sitt korta liv:-)



Detta blev dock hennes närmaste försök, trots storlek på ponnysarna:-)



Blev häst och vagn istället..



Glass är gott , men ack så kladdigt..



Clownwn Max var också där..



Dagen avslutades med bad på östnora och både Leia och Jarkko tog sig ett dopp:-)



En Underbar Helg med andra ord:-)

Kommentarer
Postat av: Heyli

de funkar ju det med, då kanske du vinner till och med ;)



jodu varmt är det här uppe också, men jag har jobbat jag.. imorgon är jag ledig så hoppas på sol då! ni verkar ju haft en mysdag ni iaf i solen, BAD till och med :)

2009-06-01 @ 23:40:06
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: cicci

Vilka härliga bilder på er!

Och badat också, gisses det går inte än det här uppe

2009-06-03 @ 10:08:44
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0