Hej bloggen..

Var ett tag sen jag var inne både här och i övrigt på nätet denna vecka, sommaren har ju kommit och då blir det sena kvällar i parken och krasch i säng redan vid nio så datan har stått väldigt orörd denna vecka med andra ord..

Men nu ska jag skärpa till mig då semestern väntar runt hörnet, en veckas jobb till sen 4 underbart härliga veckor att bara njuta av:-) Blir en resa i Turkiet även detta år och en tur till Sundsvall sen bara vara hemma i Huvudstaden som det ser ut nu..

Så vad har hänt denna vecka förutom jobb och en massa bus i solen??

Ja i måndags fixade jag mina naglar hos Sofie på Karin´s nagelhörna, gick emot allt som har med sommaren att göra och tog en rätt mörk lila som glittrar grymt snyggt i solskenet:-) Men som vanligt så suger mina bilder på naglarna, vet inte alls hur jag ska få till just dom bilderna, måste utforska kameran mer helt enkelt..




Sen i onsdags så blev jag glatt överraskad av min käre sambo som helt plötsligt tog farm ett sött litet paket då jag kom hem och i det var det ett par örhängen i silver.. Vart rätt paff om jag säger så, men ack vad detta betydde mycket för mig då jag varit rätt låg denna vecka:-)



Angående Leia´s humör så finns det fortfarande kvar, men det har väl blivit liite bättre är dock inne i en väldigt stark pappa period och mamma är inte mycket värd i vissa situationer, kan ju även ha att göra med att hon vet att pappsen ger sig så mycket lättare så när mammsen är dum, ja då går man till pappa och gråter och vips så har hon den där glassen eller vad det nu är i handen:-)


Idag blir det stranden och starten på en snygg solbränna tar form, men först en skrubbdusch för att grunda för bästa resultat:-)

Vad händer hos er idag då??

Kommentarer
Postat av: matilda

vilka häftiga naglar :)!

2009-06-27 @ 09:17:19
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Karolina

Har du provat att hålla kameran längreifrån och sedan klippa bilden i stället. Ser ut som du inte riktigt får någon skärpa på bilden.

Åh snygga som vanligt är dom...

2009-06-27 @ 12:02:29
URL: http://viktkampen.blogg.se/
Postat av: Karin älskar- ☼

meh...varför köper aldrig min gubbe sånt..den Svenska avundsjukan har slagit till...boom ha ha

2009-06-27 @ 22:49:51
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0