god morgon!...

0-68b458073a69d7dcfe8b7c54c66199ca.png

Kolla varifrån!

god morgon! Idag då vi vaknade så var vi nog alla rätt Utvilade, vi däckade nämligen hela familjen innan sju igår kväll så gissa om jag fick en chock då jag vaknade till vid tolv inatt och insåg att det var bara att sova vidare för kvällen var som sagt slut:-) skönt var det och idag är det fortsatt sol och värme, tråkigt nog jobbar man ända till fem idag:( men på fredag går jag på semester så ingenting kan få mig på dåligt humör:) lägger in en bild på min somriga och glada Leia på väg till förskolan:-) hur söt får man va? Ha en skön dag alla!


Kommentarer
Postat av: Nina

ditt namn hade försvunnit. som ja letade efter vem som hade samma ip adress :D men nu hitta ja dig :P



nej ja e likadan. kolhydrater.. hemska saker :)



ååååååååå va najs! turkiet. billigt å bra än.. vart ska ni? mysigt iaf att du snart har semester! lagom till det fina vädret svepte in över landet :D



nja vi åker till gbg på tors. kommer hem sön. å sen ska vi kanske åka utomlands. hänger lite på om nån kan ta hand om hunden.. men ja hoppas!



å nu ska ja sova. såå trött! krams



ps) va glad hon verkar på bilden =)

2009-06-30 @ 21:48:57
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Heyli

ja de kan ju va svårt ibland att ta sig tid att sätta sig ner med sånt när man egentligen har massa annat som borde göras.. men ibland måste man ta de lugnt också och göra vad man känner för :)



ja jag älskar minigrejer, praktiska och så är dom ju så söta att titta på ;)

2009-07-01 @ 01:06:14
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0