Hair makeover!!

Så gjorde jag det!!

Igår då vi var i Handen så gick jag in till en av frisörerna där och bokade upp mig för en tid imorgon.. Det blir både klipp och färgning, då vi båda härhemma tyckte att ska det förändras så ska det göras rejält..

Nu börjar dock frisörnerverna drabba mig, jag avskyr ju verkligen att gå till frissan och undviker det gärna, därutöver hur mitt hår ser ut nu:-)

Älskar långt hår och jag vet att jag säkert kommer ångra mig någon dag i veckan, men jag vill ha en förändring i mig själv, har haft mitt långa, blonda hår sedan snart 10 år tillbaka och det är dags att pröva något nytt nu..

Håret växer ju ut och det är ändå så mycket som skulle behöva klippas bort pga slitna toppar så imorrn kör jag på stort..

Har kikat på en del frisyrer som jag kommer ta med för att visa lite av vad jag är ute efter, får på något konstigt sätt alltid tunghäfta då jag hamnar hos en frissa:-) Färgen är jag dock inte riktigt klar med, blir något med röda inslag, men blir det lite försiktigt brunrött eller ska jag köra på som sist då jag hade rött, en eldig klarröd färg?? Får diskutera med frissan helt enkelt, dom kan ju ha lite synpunkter på vad som sätter sig i mitt hår..

Nä det kommer kännas annorlunda helt klart, men det ska bli så skönt att kunna vakna upp en morgon utan att behöva se ut som natten varit vildare än vildast i mitt hår:-) Kan ju knappt gå utanför dörren med utsläppt så sitter det en hårboll där i mitten på en kvart..

Nä det är bara som sagt att köra nu, men shit vad nervös jag börjar bli:-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul med lite förändring med ny frissa och färg.

Ska bli kul och se vad resultatet blir.

Själv håller jag på och sparar ut till långt hår igen.

Ha det bra trotts din nervositet :)

2009-07-25 @ 11:25:56
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Nina

å va roligt! skoj å se sen :D



behöver oxå en jäkla förändring i barret!

2009-08-01 @ 17:12:46
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0