Blir det inte bättre än såhär??

Usch, jag har verkligen inte kommit igen efter veckan i Turkiet, har gått över till någon form av depp då jag känner det som att sommaren är över, eller började den ens i Sverige???

Helgen som varit har vi försökt underhålla oss så gott det gått med en tripp til nynäs och en dag på Grönan och visst solen gjorde oss sällskap dessa dagar, men nu ser det dystert ut på alla väderrapporter:-( Jag vill bada och sola hela dagarna och på köpet så började Jarkko att jobba idag och ska så göra det denna vecka och då blir det dubbel uttråkning härhemma eftersom det finns banne mig ingen att hälsa på här i storstan:-(

Nästa vecka är det Sundsvall som gäller och det kommer bli min sista riktiga avkoppling innan jobbet drar igång igen, blir ju rätt bortskämd därhemma och behöver ju knappt lyfta ett finger.. Allt blir serverat och jag bara myser:-)

Blev ett gnällinlägg det här, men nu ska jag fortsätta att gå igenom mina bilder från Turkiet så jag kan få till ett inlägg om den veckan snart.. Och samtidigt ska jag drömma mig tbax till 35 grader och 100 meter till havet:-)

Vad hittar ni på när det är så här halvtaskigt väder???

Kommentarer
Postat av: MARIE

Turkiet låter härligt! Ofta bruklar det vara svårt att komma igång efter en resa. Usch det är så jobbigt !



idag jobbar jag så jag ska inte hitta på något speciellt. har inga planer. kanske har du några tips ? :)

2009-07-20 @ 09:39:32
URL: http://maariehaansson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja du sommaren den springer iväg alldeles för fort.. Förstår att du längtar tillbaka till värmen.

Ska bli kul och se bilder från resan.



Vad man hittar på srädar,tvättar och glor på tv blir det för min del iaf.



Kram

2009-07-20 @ 13:57:25
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Heyli

förstår att de inte kändes så kul att komma hem från ett soligt turkiet till detta surväder! men de ska bli bättre snart har jag hört :)



jo vi har haft rätt bra väder, har kollat smhi.se flera gånger om dagen och försökt åka dit det va sol haha :)

2009-07-20 @ 23:40:52
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: cicci

Ja hoppas du känner dig bättre snart vännen!

Här hemma så bara jobbar jag för fulla muggar!

Men ja får se om jag får något där efter sommaren jag hoppas iallafall...

kram cicci med familj

2009-07-21 @ 14:19:52
URL: http://www.castella.se
Postat av: Nina

välkommen hem!



ja e depp ja med. för vi kommer kanske inte iväg till grekland.. ja vill oxå njuta av sommaren om bara för en vecka. skulle ju vara så grymt trevligt!



haft personer i mitt liv som varit så. å dem har ja inte kontakt med. står oxå för det ja tyckte då å ja tycker det än. även om en har försökt att kontakta mig igen x antal ggr. har inte svarat.



det här är även det en familjemedlem. tyvärr så är det mestadels jag som ser det. för att hon är ju "trevlig" så länge det är folk runt omkring.. om johan är med så är hon ännu smörigare. men hon ska kladda på johan å sen min son. nej det bästa vore om johan sa till henne. att sluta hänga på honom. då skulle ja vara nöjd. men hur säger man det? utan att låta förjävlig alltså?



ser fram emot bilder på turkland! vill oxå åka..



krams!

2009-07-21 @ 23:56:14
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0