Shopping åt Leia..

Tog ju oss en tur till Handen för lite shopping, behövde ju lite byxor & fodrade regnkläder..

Att hitta just fodrade regnkläder skulle visa sig inte så lätt.. Började på Lindex som jag älskar att shoppa åt leia på.. Fanns inga där men tänkte shoppa på mig lite byxor & några söta tunikor i Bamse sortimentet mm. Men Leia visade sig på den tvära sidan redan där så vi drog åt oss två par byxor & en tröja på ta tre betala för två..

Jaja gummistövlar då.. Fanns inte många att välja bland men hittade iaf ett par som inte var direkt märkvärdiga men dom värmer iaf, hade även ofodrade på halva priset som var riktigt söta, men då vi kom till att mäta foten blev hon galen så jag gav upp dom.. Får åka själv & handla dom så får det bära eller brista i storleken..

Ville ju fortfarande hitta ett regnställ, men inte en enda affär i gallerian hade ngt i Leia´s strlk, för några fann vi i typ strl 122 & dylikt:-(

Leia gapade efter taco så vi ringde & bestämde träff med Jarkko som var på hemgång efetr träningen så dom smaskade i sig gott medans jag drack vatten. Karaktär var ordet;-)

Sen tog vi pendeln hem & gick & hyrde lite Pippi filmer för lite mys efter en lite väl trotsig dag i köpcentrumet för mig:-)

Får shoppa åt henne på min lunchrast i veckan istället:-)

Regnställ hittade jag dock hemma i lugnets vrå, nämligen Ellos & hur bra var det inte att jag fick rabatt plus sex handukar på köpet??:-)

Så det blev en bra shoppingdag till slut & nu väntar vi spänt på regnstället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0