Ryck upp dig!!

Jag har under dessa två veckors sk, semester haft en hel det funderingar omkring mitt liv & hur det har & ser ut!!

Jag måste väl helt enkelt erkänna att jag är väl så nära som jag kan va att en en gång krascha in i väggen likt vintern -00.

Jag känner mig som en usel mamma, en usel sambo & helt enkelt en usel människa som inte lyckats få alla pusselbitar att falla på plats, men den stora frågan är ju att JAG kanske ska bli bättre på att helt enkelt be om hjälp??

Hur ska jag någonsin kunna slappna av då den enda fria tid är då jag skickar ut dom för att städa lägenheten, eller tar bilen till Ica maxi??

Missförstå mig inte, min sambo hjälper verkligen till om jag ber, men jag känner verkligen att allt blir bättre & det går så mycket snabbare om jag fixar städningen & någon av oss måste ju passa Leia under städningen..

Det jag helt enkelt skulle behöva är en helg på ett SPA, en helg där fokus är bara på mig & mitt välbefinnande, en helg där jag är helt själv med mina tankar & då jag kommer hem helt fylld med kraft igen i min kropp..

Jag hade några dar under denna jul iaf då jag var hos pappsen som jag bara kunde sätta mig ner med en kopp kaffe & veta att någon annan tar disken, någon annan fixar maten. någon annan gör allt det där som jag gör varje dag & det var skönt att känna den känslan:-)

Det ska bli skönt på ett sätt att börja jobba igen, att veta att jag får mina 30 minuter på lunchen för mig själv, jag kan sitta på tåget & dricka mitt kaffe i lugn & ro, jag får längta hem igen till min underbara Leia, men först måste jag helt enkelt!!

RYCKA UPP MIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0