Regn = shopping!

Idag var det en grå & tråkig dag så vi bestämde oss för att ta oss till Farsta. Då vi passerade Länna kom vi på oss att vi lika gärna kan åka in där istället så sagt & gjort.

Gick en sväng på Stadium & fann skor för 50 spänn så vi inhandlade ett varsitt par som man kan använda på jobbet.

Vidare till Intersport & där fann jag ett par skor till Leia för 75 spänn, det var inte det enda jag fann där då det var utförsäljning på allt.. Synd bara att vi inte har pengar så att man kunde inhandla oss en varsin skiddress till nästa säsong:-( Ska ta mig dit nästa helg & kolla efter nya träningskor dock:-)

Men blev iaf ett par träningsbyxor & en snygg zip tröja till mig så nu känner man sig lite fin då man går på gymmet:-) Tar ju annars Jarkko´s avlagda mysbyxor dit..

Så summa summarium så gick allt detta på under 500 hundringen..





Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja jag tänker inte amma längre än jag absolut behöver.

Superbra fynd du gjorde. Klart att man vill se lite fräsch och snygg ut på gymmet..



En skön kväll till er med

2009-01-25 @ 20:46:30
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: cicci

Ja du jag försöker tala om för han att det är INTE slutspel än i hockey asg

Han hälsar att längre ska det bli suckar jag som inte gillar skägg, lite men inte så här mycket

Men han är ju bra söt ändå eller hur...'



Gisses så snygg du kommer bli till gymmet bruden, fan skulle också vilja gymma och det kommer snart, håller på att sluta amma nu så nu ammar jag bara någon gång om dagen plus någon natten så snart är det slut på detta och jag kan bryta mig lite från och komma lös till något gym!



Allt bra med er annars då?



Kram Cicci

2009-01-25 @ 22:38:10
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0