Nu får det va nog!! Jag vill ha VÅR!!!

Visst vi är fortfarande inne i Januari, men efter ett antal regninga & slaskiga dagar i storstan så har jag ställt in mig på att vi går mot varmare årstider & därmed VÅR..

Jag är nu trött på att ena dagen ha regn, för att den andra dagen ha snö & den tredje dagen blir automatiskt slask..

Antingen eller & då får det nu va eller med lite plusgrader;-)

Nu snöar det en massa & ikväll lär det va isbana ute så det är bara se upp igen, isen hade ju nyss smält bort från våra gator & nu blir det nya..

Ska väl iaf ta Leia på en pulkatur till förskolan då jag behöver lite underskrifter & Leia älskar ju att åka pulka så hon blir ju glad iaf:-)

Men om nu snön ska komma låt den få stanna några dagar så man hinner ta del av den, nu kommer den lika snabbt som den försvinner & det är det som suger här i storstan..

Men helst av allt vill jag ha VÅR nu;-)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0