Minus 2kg!!

Är inne på dag fem på Cambridge & efter att först gått upp1½ kg, vilket gjorde mig sååå låg så har jag nu hamnat -2 kg sen startvikten så allt som allt så har jag gått ner 3½ kg på dessa femdagar:-)



Nu är ju det vätska som försvunnit men det är ju nu det börjas tas från fettet viket gör mig ännu mer peppad att fortsätta ett tag till på denna diet. Jag känner mig ju även vädigt pigg & alt vatten jag hinkar i mig nu under dagarna kommer jag forsätta med även efter dieten. Har alltid varit usel på att dricka vatten så det var på tiden jag fick lära mig det:-)

Har tyvärr inte hunnit träna denna vecka då det varit mycke på jobbet, men får köra på resterande dagar som är kvar, kanske det händer lite mer då förhoppningsvis.

Nä peppad till tusen över att komma till mitt mål det är vad jag är just nu..

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

tack så mycket du!

2009-01-20 @ 23:00:04
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tackar så mycket:)

Vad skönt att det går nedåt på vågen.

Jag har inte ställt mig på någon våg sen Kim kom ut. Tänkte att jag inte ska göra det heller utan försöka komma i kläder igen som jag hade innan jag blev gravid..Och ännu så går inte det känner jag :)

Men med lite mer promenader så går det nog så sakteliga nedåt här med..



Skönt med ett jobb som man får vara ute på så man inte går innanför 4 väggar hela dagen.



Kram

2009-01-21 @ 08:34:55
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hejhej!

Hittade nyss till din blogg,jättefin!

Vad duktig du är med viktnedgången.

Ha en fin dag.

/Rebecca

2009-01-21 @ 10:51:32
URL: http://cheeky.webblogg.se/cheeky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0