Karriärbyte??

Igår förde jag en ganska kort diskussion med Jarkko om Leia´s oklippta hår..

Luggen tas ju med jämna mellanrum men håret därbak har vi typ toppat en gång i hennes 2 åriga liv.. Jag hade väl en tanke på att klippa upp lite så att lockarna som hon fått av en snäll liten fe (då vi båda är rakhåriga;-)) skulle framhävas lite mer..

Gick ner till tvättis ca 15 minuter & då jag kom upp satt en något korthårigare Leia glatt & såg på Pippi:-)

Jag däremot rusade fram & sökte lockarna som numera endast fanns i Jarkko´s hand & ja jag fick typ samma panik som jag får efter mina besök hos frissan då jag inte är nöjd:-)

Jarkko var däremot nöjd & efter ett tag hade väl jag smält det oxå, det växer ju som sagt ut!!

Imorse på förskolan hennes kommenterade dom hennes klippning & jag berättade historien & genast överöste dom att Leia passade riktiigt bra i sin nya frissa & att Jarkko var ju riktigt duktig på att klippa:-)

Så gubben!!

Kanske dags att släppa gaddningsnålen för att istället träna upp klippningen & öppna salong??:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0