I´ll be back!!

Jaha så var det fredag & jag är grymt trött idag, fast veckan varit kort, känns det som jag har jobbat ihjäl mig nästan:-)

Trämningsvärk har jag oxå & det är skönt,  har hållit mig till träning hela denna vecka sen lördags förutom idag då jag har en vilodag.. Söndag väntar body pumpen & nu har jag planerat in två pass av det i veckan..

You gonna se i´m gonna be thin this year!!

Kvällen har varit soft med lite taco & jag betonar verkligen LITE, har ju kört kolhydratfattig kost nu sen nyår men en dag i veckan får jag festa på lite:-)

Lets dance har vi sett på oxå & det var över min förväntan, gillade "Magen" skarpt:-) Sen samuelsson kan man ju inte göra annat med:-)

Nu ska jag krypa upp i soffan & se på filmen som jag verkligen avskyr, men har man bara en tv & jag vill ha liggläge så är det bara att gilla läget så att säga, men det är iaf grym musik i filmen!!

Vad händer hos er då??

Like Arnold says!!
I´ll Be Back!!





Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Tack så mycket =)

Detsamma :)

2009-01-09 @ 23:57:22
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja d blir kul o festa me tjejerna iallfall!

D va riktigt längesen.



Hoppas du får en mysig helg!

2009-01-10 @ 00:31:28
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0