Har så mycke energi nu..

Är nyss hemkommen från gymmet & jag vet inte om det är min CB kur som spökar eller rentav min lilla viktnedgång, men min kropp är så fylld med energi så jag skulle nog kunnat köra 1½ timme till:-)

Kanske är det rentav att jag verkligen har bestämt mig för att denna vår ska jag ha alla dom där snygga kläderna jag suktar efter, först på listan blir ett par snygga jeans helt klart.. Har visserligen 2 påsar nere i källaren med jeans som var rätt nyinköpta innan dom fick läggas undan, men lite måste man få ge sig själv den dagen man lyckats med sitt mål..

Imorrn är det träningsfridag då vi har möte som vanligt på tisdagar, men det behövs ju lite vilodagar oxå:-)

Nä jag säger som Mora Träsk.

GÖR SOM TRÄSKET RÖR PÅ FLÄSKET!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0