Fyller min Ipod.

Sitter & fyller min Ipod inför träningen som jag snart ska ta & bege mig till, kör inget pass idag utan ska testa dom nya maskinerna istället. En bastu på träningen blir det nog också, är så förbaskat skönt att få svettas ut allt skit.

Musik jag fyller Ipoden med just nu..

Eminem- Encore.. Skön musik att träna till.

Axl´s nya för GNR kan jag väl inte hålla med om att det är;-) ..
Bra tillfälle att lyssna igenom skivan, är den bra eller usel??

Twilight soundtracket.. Bra blandning av skön musik..

Alice in chains- Greatest hits.. Säger bara ett ord, nostalgi till tider man minns:-)

Ja detta är vad jag kommer lyssna på några dagar framöver:-)

Har ju även lite godingar som Foo fighters, Live & Kent redan så nu kan jag lyssna ett tag...

Vad har ni i er Ipod???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0