En Tankeställare!!!

Har hittat en sån underbar blogg att läsa där man verkligen får en tankeställare om livet man har & att problemen man har runt omkring sig ska man va glad för att man har..

Varför gräma sig över en underbart trotsig unge & slarvig karl för då det finns människor som har lidit & lider en sån oerhörd smärta men som är så stark att dom orkar dela med sig av sitt liv?

Vad skulle jag va utan Leia??

Vad skulle jag va utan att ha min käre sambo??

Visst vet jag att smärta & lidelse finns överallt i världen, tänk kriget i Gaza som är så hemskt att se på nyheterna varje dag, men i den här bloggen får man följa deras liv, man får ett ansikte, ett namn...Man får följa deras bra & dåliga dagar, man får se två starka människor som trots en sån hemsk olycka har så mycket humor kvar i sig, jag finner inga andra
ord än att dom är så underbart STARK som har sån livsglädje kvar & att dom dessutom vill dela med sig av deras kamp till oss främmande människor..

Nä tårar rann då jag läste igenom hans första inlägg & jag kan bara reflektera till om detta skulle hända mig & min familj..

Skulle jag verkligen vara så stark???

Gå in & läs hans blogg, reflektera & få en tankeställare över hur UNDERBART livet är & oförusägbart..

Ta vara på tiden hel enkelt!!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Tack du!



Blir nog utgång ikväll igen,hoppas på en lyckad kväll då oxå!

2009-01-16 @ 13:02:44
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0