Bara en kvar!!

Ja snart har dagen närmat sig sitt slut & min första dag på diet är avklarad!!

Har en påse kvar att inta så det blir jordgubbsshake med ett glas bubbel, "ska det va fest så ska det":-)

Dagen har väl fortlöpt helt OK men tror nog det går bättre då man jobbar & är sysselsatt, gör ju inget annat än tänker på mat just nu:-)

Jarkko den dumnöten var ju extrasnäll idag då han fick äran att veckohandla oxå, blev både prinsessbakelser & pepparbiffar i matkassen..

Bakelsen lyckades jag iaf blunda för men hur sjutton ska jag klara av att blunda för den underbara doften biffarna kommer att avge imorrn??

KRYDDOR_Pepparbiff.jpg


Nä det är bara att ställa sig framför spegeln & fråga vad jag vill med mitt liv?? Peppar nog mig till en shake istället för en biff då ska ni se;-)

Camir7.jpg


Nä nu ska jag mixa min shake & krypa upp i soffan & chilla ett tag så tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: kakan

Lycka till! De första dagarna är de kämpigaste, men tar du dej igenom dem så rullar det bara på! Jag har kört cambridge till och från under hela hösten - men med många små och stora uppehåll - och fått ner vikten rejält. Så det funkar! Det svåra är sedan att inte gå upp igen, men en sak i taget. Håller tummarna för dej! Och kika gärna in på min blogg igen om du har några funderingar om cambridge eller så...

2009-01-16 @ 21:32:16
URL: http://kakanskilokamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0