Äntligen!!

Är min lur igång igen, man blir ju handlingsförlamad av att inte va kontaktbar:-)

Fick dock ringa & påminna Tele 2 att slå på den, men det skiter jag i slapp stå i kö denna gång iaf..

Pratade med VC oxå ang, Leia & dom trodde det var ett virus hon hade kvar i kroppen sen förra sjukan så vi blev ordinerad en massa bakteriefilar & frisk luft för att bygga upp immunförsvaret igen..

Ja hon är ju pigg i övrigt härhemma , men jag vet ju att det är ett annat tempo på förskolan så Vc tyckte hon skulle va hemma i lugn & ro denna vecka..

Hon sa något klokt i att om ett barn varit hemma & förkyld en vecka så behöver barnet oftast en vecka för att piggna på sig & bygga upp sitt immunförsvar i hennes ålder så nu är vi hemma, vill inte ha några mer sjukor härhemma..

Nu ska jag underhålla mig med att vika tvätt, hela 2 Ikea kassar har jag som ska vikas.. Avskyr att vika tvätt så det blir ganska ofta att dom får ligga några dagar innan jag orkar ta på mig att göra det, för tro att Jarkko tar på sig det frivilligt det är lika med att tro att jag ska vinna högsta vinsten på Triss:-)

Men vi delar på andra saker så det jämnar ut sig i längden..

Hur underhåller ni er idag då??


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej. Jag sysslra med samma sak som du gör viker tvätt så trist.. Mitt blir också gärna liggandes på bänken i tvättstugan..

Men jag vet ju att jag får ta reda på det själv. Finns ju liksom inge andra hält i mitt hushåll.

Vilken underbar dag du hade :( Stressad blir vi nog lite till mans ibland..

2009-01-28 @ 14:54:01
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej ja det kan man verkligen hålla med om de är inkompetenta. Det sitter nog i väggarna på dessa instanser..

Jag har köpt dem på Väsgötamåleri. Flügger färg. Men jag kommer tyvärr inte i håg vad det var för märke på tapeterna...

2009-01-28 @ 17:33:54
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0