Ändrade planer!!

Blev inte att Jarkko tränade idag så han kom hem & nu lagar han mat medans vi latar oss i soffan:-)

Något som både jag & Leia behövde tydligen..

Mitt paket har kommit så jag funtar på att springa bort & hämta det då jag vill komma igång med min diet redan imorrn.. Vill inte skjuta på det utan påbörja så snart som möjligt..

Blir hemma imorrn med då min käre kollega tyckte jag kunde va hemma en extradag så Leia får vila upp sig riktigt, vet väl inte om det vart så poppis hos Leia;-)
Men jag ska nog lyckats underhålla henne bättre imorrn:-)

Nu ska jag kila in i köket & se på kocken härhemma:-)

Blir korvstroganoff & ris som blir min sista måltid för ett tag framöver så jag ska verkligen njuta:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0