1 vecka med Cambridge.

Då har det nu gått en vecka med cambridgekuren & det har väl faktiskt gått bättre än vad jag trott.. Jobbigast är ju helgen då man inte är lika aktiv & sysselsatt som på jobbet, man har ju liksom tillgång till kylskåpet varje gång man går in i köket för att fylla på sig med vatten:-)

Men men resultaten talar ju ett positivt språk & jag kör på en vecka till med ren kur, drömmer visserligen om tunnbrödrullar på nätterna, varför vet jag inte då denna rätt inte står högst i kurs av vad jag vill inta just nu..

Vikt & mått efter en vecka ser ut såhär.

-3 kg från startvikten.
Gick visserligen upp 1½ kg men dom räknar jag inte med då det förmodligen berodde på mensen.

Bystmått -2 cm

Midja - 5 cm

Höft - 5 cm

Lår - 2 cm

Träningen har ju legat lite i vilofas då det varit många sena kvällar så förhoppningsvis ser det ännu bättre ut veckan som kommer då träningen blir inräknad oxå:-) Har förövrigt kört en mil på orbin nyss & jag kunde känna en mer lätthet i rörelsena så vi får se hur det ser ut på passen i veckan..

Mår förutom mitt sug efter kyckling hur bra som helst & det är det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0