Veckans vikt och mått..

Slocknade igår så det bev ju adrig att jag la in mina nya siffror igår..

Har nog hamnat på en stillastående platå denna vecka då det inte hänt så mycke med min vikt så denna vecka som kommer blir det mer och hårdare träning..

Men men lite har det dock hänt.. och jag märker ju på kläderna att det händer saker så jag får väl inte stirra mig blind på vågen heller..

Sen den 19 Januari har detta hänt:

Vikt: - 8.2 kg

Byst: - 9 cm

Midja: - 13 cm

Höft:  - 11 cm

Lår: - 14 cm


Kommentarer
Postat av: cicci

hej du

Herre gud så smal du måste börjat bli bruden!

Roligt och vad duktig du är!



ja vi väntar nervöst på svar från sjukhuset, tro inte att dom ska hitta något, men kan liksom inte heller känna mig säker på det, så det är bara att vänta och se!



Kram

2009-02-28 @ 18:52:13
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906
Postat av: Sussi

Oj, vad du har kämpat på och fort ner har det gått!! :-)

2009-03-05 @ 07:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0