Tävlingsdags..

Ikväll tänkte jag ta mig i kragen och va med i lite tävlingar, var ett tag sen och jag har hittat så många jag vill va med i så nu kör vi på:-)

Hittade en söt liten tävling inne hos Frida och Pricken. Skulle va fint att ha på väggen inne i Leia´s rum helt enkelt:-)

Ta chansen ni oxå om att få något fint att ha på väggarna..

 Jag tävlar hos Frida och Pricken om ett (1) valfritt namn eller väggord! Bokstäverna som är ca 5 cm höga är handgjorda av Frida själv. Fina att sätta på t ex barnens dörrar, perfekt födelsedags- eller doppresent! Vinnaren väljer själv färger och mönster efter vad som finns att tillgå. Vill du också tävla så gör det HÄR!

Nu håller vi tummarna:-)

Kommentarer
Postat av: Karin

va fina....håller tummarna för dig...)

2009-02-26 @ 23:16:54
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Nina

ja så är det väl tyvärr. måste köpa en bitring åt honom.. han ska ju bita i allt.

minns du när Leia fick sin första tand?

2009-02-27 @ 09:33:08
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0