Tack för den liksom...

Var ju några månader sen jag skrev om denna händelse och idag kom ett brev från polisen i S-vall..

Ärendet är nedlagt då det är en civilrättslig händelse och nu är det väl upp till mig om jag vill på den vägen gå vidare..

Just nu känner jag inte för det då jag varken har tid, ork eller för den delen tror att det ska hjälpa mig att få tbax soffan eller iaf lite av mina pengar som jag lagt ut på den..

Känns verkligen dystert då jag som ville va snäll inte får den respekt jag anser mig va värd, vet dock inte vem jag är mest förbannad på i nuläget??

Annette den häxan som uppenbarligen sålt min soffa utan att ens försöka ta kontakt med mig eller min bror eller min egen bror som inte ger någon tillstymmelse till någon form av dåligt samvete för att jag blir drabbad av deras konflikter..

Det har kostat mig en urskön soffa eller i rena  pengar 12 tusen spänn.. Tack för den liksom!!

Detta var det enda jag hade kvar från mitt egna lilla hem sen min singeltid och mina första boenden, känns så jäkla tråkigt och ja nu vet jag bättre..

Var helt klart sista gången jag ställer upp på min bror framförallt för att detta är inte det enda han har ställt till med i mitt liv, och nu får han ta och klara sitt liv på egen hand, man kan inte förlita sig på andra hela tiden, man måste ta ansvar för sitt eget liv och inte sitta och beklaga sig för en dålig uppväxt mm..

Mitt liv har inte varit lätt men jag har kämpat för att komma till mina egna mål, sen att jag inte lever ett liv i lyx, men det var inte heller mitt mål i livet utan att få ha en egen liten familj och kunna försörja den räcker gott och väl i mitt underbara liv..

Men nu är det slut på snällheten för min del!!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Fy vad jobbigt..

Detta är ett fall för Judith dommaren som har ett program på TV4+....

Det var en dyr näsbränna..

Svarar hon inte när du ringer henne??

2009-02-11 @ 15:12:04
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0