Snart träning..

Har precis ätit en god bit lax med spenat & fetaostsallad & vilar nu lite på maten..

Ska iväg & köra ett träningspass om en timme & jag får ta & köra lite hårdare idag då morgondagen blir sen hemgång från jobbet..Ska på föreläsning på Vasa Real så kanske vid halv tio är man hemma imorrn, en lång dag med andra ord..

Leia´s heldag på Berga var lyckad, nu latar hon sig i sängen efter middagen lill skruttan:-) Hon är en helt annan tjej nu då hon fått vara hemma och vilat upp sig efter alla sjukor så det var verkligen värt att ta någon extradag härhemma förra veckan..

2 dagar kvar till vägning & mätning & visst är jag grymt nyfiken på vad som skett denna vecka sen jag börjat äta igen, har verkligen varit duktig som inte tjuvägt mig alls:-)


Kanske det är såhär jag ska ligga vid nästa vägning:-)



Nu läsa lite bloggar sen på med gymkläderna..

Hur har er dag varit då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0