Seg träning..

HAr ju haft vila i tre dagar och jag har verkligen längtat.. Blev dock en väldigt seg träning där jag inte hade samma ork idag som tidigare, kan dock ha varit att jag var relativt nyvaken efter min power nap..



Blev iaf ett pass med 20 minuter på cross trainern samt en hel del repetioner på maskinerna som tränar rygg, axlar och magen, men är ju fortfarande inte riktigt hemma med dom nya maskinerna så det ska bli skönt att få en genomgång på onsdag samt nyckeln så jag får koll på min kaloriförbrukning..

Ja allt som allt så blev det iaf 1½ timmes träning och imorrn hoppas jag att träningen känns lättare helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Blondiie

God kväll i stugan, va ksoj du trillade in och även kommenterade, skoj du gillar vad du läser=)

skall titta runt här med, verkar som en mysig blogg!

hoppas helgen vart bra!

kram

2009-02-08 @ 21:36:35
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0