Rätt val!

Idag var det finfrämmande på Hovet och tankarna att gå dit har ju hägrat några dagar, men eftersom jag jobbade sent och träningen blivit lidande så avstod jag några timmar på Hovet och intog gymmet istället..

Kan ju säga att jag gjorde rätt val för hur skoj är det att ha en lång resa hem i denna kyla efter en sån här svidande förlust??

Nä nu får vi verkligen hoppas att gubbarna plockar poäng i dom återstående matcherna samt att lagen under tappar så vi inte förlorar vår slutspelsplats, för jag vill ha en vår med slutspelshockey med mitt käre TIK..


Kommentarer
Postat av: Ronny

Tack för besöket. Så glad jag blir. Välkommen tillbaka snart och hoppas du hittar något roligt eller nyttigt och tala gärna om det för mig så kanske jag överraskar dig!

2009-02-18 @ 00:10:51
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0