Mor & Dotter samtalar..

Idag när vi var på väg att gå till Farbror doktorn och satt i hallen för att klä på oss så pratar jag och Leia på som vanligt, hon är ju en riktig pratkvarn då hon är på rätt humör och med rätt folk:-)

Mitt i påklädningen tar vi an oss ett riktigt kramkalas som vanligt och sen gick hon vidare för att hämta sin mössa..

- Pippitofsarna mamma kan du knyta pippitofsarna.. Säger hon och menar flätorna som sitter i mössan..

- Javisst gumman..Knyter tofsarna och vi är nu klar med henne, bara jag kvar alltså.

-Leia söt.. Säger hon och menar att hon är söt då mössan är knuten..

- Klart du är söt gumman, du är ju alltid söt, svarar jag tillbaks..

- Mamma du är oxå söt, får jag då snabbt och gulligt tbax..

Man kan ju inte göra annat än smälta av alla underbara konversationer man numera får av hjärtat mitt:-)


Kommentarer
Postat av: Nina

hah förstår att du smälter! längtar tills theo kan prata! så gulligt.



jo jag tokdäcka. men jag var väl trött antar ja :P



hoppas ni haft en trevlig kväll!

2009-02-11 @ 22:41:24
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Angelica

Klart att man smälter när man får så fina ord från sina barn :)

2009-02-12 @ 10:27:59
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0