Lugn natt..

Natten har varit lugn och klockan fem imorse ville leia upp och mysa med Pippi igen..

Trött som jag var så satte jag på Pippi och vi vinkade av pappsen vid sextiden, sen ringa förskolan och sjukanmäla. Tror vi somnade om på fem röda sen klev vi upp nu halv tio, tröttare än någonsin, blir ju lätt så då man vaknar tidigt och somnar om, ja då kan jag nog sova bort hela dagen om jag fick..

Pratade iaf nyss med VC och vi fick en tid klockan tre, Leia vill så gärna gå dit nu då hon på något konstigt vis fått för sig att hon ska få sig en ny reflex;-) ( man lurar i dom små allt för att få dom nöjda ibland) Klistermärket får vi inte heller glömma..

Leia i övrigt verkar må bra, ingen feber och sitter just nu och bygger med duplot med en gurka i ena handen, hennes grönsakskonsumtion är enorm:-) Det enda vi får i henne utan några som helst problem..

Skönt iaf att hennes öron verkar må lite bättre idag, men som VC sa lika bra att kolla så vi får bukt med alla sjukor härhemma nu..

Solen strålar och det är en underbar dag att va ute i så lite avis är jag på mina arbetspolare som stått på gården en sisådär 2 timmar nu;-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad bra att hon äter grönsaker.

Min dotter jasmin hon äter inte några grönsaker alls.

Kram

2009-02-11 @ 11:58:01
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0