Junibacken..

Go morron till ännu en grå och tråkig dag i storstan..

Idag har vi planer på att ganska snart sätta oss i bilen med styrriktning Djurgården och ett besök hemma hos Pippi med flera:-)



Blir även träning för min del idag, har faktiskt längtat hela helgen att få komma iväg, dom stänger ju så sabla tidigt på lördagar och eftersom Jarkko har sin thaiträning på lördagar så krockar det..

Men ikväll ska jag köra ett hårt pass med inriktning på överkroppen.. Vill inte köra samma övningar på maskinerna varje dag då ger det liksom inte något, bättre att köra varannan gång..

På onsdag får jag även min Wellness nyckel så då kommer jag även ha bättre koll på vikter, repetioner & kaloriförbrukningen.. Blir skitbra då:-)

Nä nu ska jag kika in i lite bloggar sen en dusch så vi kommer iväg någon gång, Jarkko ligger ju fortfarande så det är nog dags för han att ta sig upp om vi ska komma någon vart:-)

Ha en skön söndag..

Kommentarer
Postat av: Heyli

ja de va värkligen underbart att bara slippa allt :)



haha shit, sa jag neråt? jag menade uppåt :p kramfors bor jag i!

2009-02-08 @ 13:03:21
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej självklart lägger jag upp bilder pådet färdiga resultatet..

ni får ha det så bra på Junibacken..

2009-02-08 @ 14:34:21
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0