Fullspäckat schema..

God morgon därute!!



Här hemma har vi hunnit ta tvätten så nu ska den bara torkas & jag njuter nu av dagens första kaffe, har även precis hällt i mig en shake så nu står jag mig ett tag iaf, men visst hade äggröra slagit större.

Idag har vi massor som ska hinnas med då Leia ska få gå på sin första konsert idag, Mora Träsk Here We Come!!
ska bli skoj & hoppas hon inte blir lite skeptisk till det hela & börjar tjura, kan lätt bli så då det blir mycke främmande människor runt henne.

Men vi siktar på att va kvar hela konserten iaf:-)

Klockan tolv ska jag vara i Handen då mina naglar ska fixas till, enda jobbiga med att ha snygga naglar är att springa var 3 vecka minst för att det ska se snyggt ut, men det är det värt:-)

Träning ska jag även hinna med ikväll då vi kommit hem från Träsket, sen lär jag väl däcka direkt i säng.

Kameran åker iaf med då jag varit dålig med att fota & lägga in bilder på sistone och förhoppningsvis blir det några bra bilder på det hela.

Vad underhåller ni er med denna söndag?


Kommentarer
Postat av: Nina

haha ja du. när jag var och såg på dem så var jag någonstans i den åldern jag med =) Det var ju inte igår precis S



ha visst va den fin. finns på hm =)



hoppas du hunnit med allt du skulle nu! :D

2009-02-01 @ 11:08:53
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0