Full av energi..

Så kom man iväg på gymmet idag efter jobbet, och trots att jag var helt slut av stress på jobbet och en lång dag framförallt så är jag som en ny människa nu.

Jag får så mycket energi i kroppen efter ett gympass och nu då jag har nyckeln där en instruktör lagt in ett träningspass efter mina behov så känns det så kul att få komma dit och se vad som väntar än, är ju inte samma pass varje gång..

Idag vart det 30 min på crosstrainern på den lättaste nivån för att få ut maximal fart och förbränning sen gjorde jag lite magövningar..

Allt som allt så förbrukade jag under 60 minuter 470 kalorier och det är jag nöjd med då jag inte tog ut mig helt idag:-)

Nä nu vblir det vila till söndag om jag inte ställer mig på gamla orbin i helgen, men jag föredrar nog lite skogspromenader med leia istället, sen städ och tvättdag tar ju en del kalorier:-)

Nu måste jag snart flytta bilen då trötter härhemma inte alls verkar komam iväg på gymmet utan sussar gott bredvid krabat..

Imorrn är det väg och mätdag och jag har inga större förhoppningar på att det hänt så mycket med lite fusk och bara två pass på gymmet, men vi får se..

Hur har er dag varit då?? 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej.. Det behövs verkligen rensas bland kläderna mellan varven. Jo lite bök blir det med allt packande och skickandes hit och dit..



Vad duktig du är med din träning.. Jag släpade in min studsmatta idag för att hoppa lite på tänkte jag men det hamnade en filt och Kim på den :)

Men jag får snart ta mig i kragen och börja hoppa lite.

Ha det bra i kväll

2009-02-19 @ 21:15:49
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Nina

jag kan tänka mig det. fy så härligt det är :D tur ändå att de utvecklas hela tiden. kanske inte lika mkt då de blir äldre. men ändå skoj. det är ju ens barn :D man känner sig så hel! :D



god natt på dig!

2009-02-19 @ 21:43:53
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0