En natts sömn..

Inatt sov Leia en hel natt utan krusiduller om blöjbyten, massage och dylikt:-)

Nu ska vi inte hurra så högt än, har ju hänt förut att hon lyckats sova igenom en natt men då har hon oftast somnat rätt sent oxå.. Inatt sov hon från sju till sju och det är nog rekordet just nu under hennes levnadstid..

Har ju ända sen födseln väntat på att få denna rytm att hon sover igenom nätterna och jag hoppas verkligen att det börjar vända nu, nästa projekt blir att sova hela nätter i sin egen lilla säng..

Jag orkar ju inte att springa upp på nätterna helt enkelt och därför är det lättast för oss alla tre att hon sover med oss, eller oss.. Pappsen är oftast parkerad i soffan då Leia verkligen tar plats i sängen:-)

Annars har väl dagen löpt på som det brukar på tisdagar, dvs jobb och kvällsmöte..

Körde nyss ett litet kortare pass på orbin och imorrn ska jag banne mig hinna upp till gymmet, hatar verkligen denna arbetsvecka då man är hemma sent varje dag..

Nä nu blir det Hannibal och sen sussa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0