Den 26 smäller det?? Not!!

Löningsdag är lika med stora rensa högen dagen, för är det något vi är bra på så är det att samla alla räkningar och skit i samma hög så först är det ett projekt att rensa ur vad som ska betalas och vad som åker direkt till pappershögen..

"Måste ta tag i att köpa mig en pappersamlare i helgen.."





Men då det är gjort så kommer man till det roliga att gå in på kontot och se alla pengar som ploppat in sakta men säkert ploppa ut igen, denna månad suger extra hårt då bara jag har 6 vabdagar vilket är mer än en veckas bortfall på lönen:-(

Jaja väntar ju pengar från försäkringskassan, men dom kan man ju få vänta på ett tag om man nu har otur..

Men men nu är kontot länsat och pappershögen borta så nu är det bara att samla på sig nya räkningar inför nästa månad och förhoppningsvis får man en full lön då:-)

Nu lite hemmaträning..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja nu så såg jag ditt nman och adress :)

Kpp håller helt med, skulle vilja göra så mycket för dem, men jag kan inte och det gör lite ont.



Tackar, men jag håller på färjestad egentligen men hejar väl lite på aik på eftersom jag bor här haha. Byske bor jag i, så alltså inte rikigt i skellfte. Jasså så du bott här hehe där ser man. Haha ja dem har jobbat upp sig sen dess. Är ifrån Falköping egentligen, flytta upp för 2 årsen! Vart bor du nu du? flyttat neråt? :)

2009-02-26 @ 21:53:16
URL: http://haltbananskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0