Dålig flickvän??

Ja så lyckades jag sitta här som en idiot även i år igen, pratade ju om detta redan förra helgen och det skulle inte inhandlas något till varandra denna dag, vi har ju årsdag nästa vecka och det tycker jag är en dag man kan piffa till lite mer..

Men så låg jag i sängen oh drog mig och Leia kommer med något som jag tror är skräp, visar sig va en liten fin presentpåse och i fanns små delfinörhängen i silver, jag älskar ju verkligen delfiner och Jarkko har ju även lärt sig sen morsdag att guld inte är min grej:-)

Men hur gullig känner man sig då man ligger där och man har inget alls att ge tbax i det läget.. Nä nu vet jag bättre till nästa år minsann..

Får gå och köpa en fin blomma med ett kort och sen slå till med en pangmiddag och nästa helg ja då ska jag ha inhandlat något riktigt bra helt enkelt..

Men hur det än är så tycker jag inte om denna dag, tycker inte det ska behövas en dag för att visa sin kärlek till sin närhet, sen ger det ju bara en ångest vad man ska köpa eler ångest för att man inte alls har någon att köpa till..



Men som sagt nu vet jag bättre då det gäller min gubbe helt enkelt:-)

Hur firar ni denna dag??

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hjärtliga kramar till dig.



Ja du jag firar inte på något speciellt sätt. Jag har köpt lite hjärte godis till min dotter.

Sen om man hade haft någon sambo/kille så hade jag nog köpt något till honom.

Men man ska naturligtvis visa kärlek och uppskatttning till varandra varje dag :)

Finns nu bilder på vad jag köpte :)

Kramar

2009-02-14 @ 11:10:14
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Linda

Hände samma sak här. vi hade sagt noll presenter...

och ändå kommer dom hem med blomma och present då dom handlat...

jag kände mig dum som inte hade nått alls att ge...

2009-02-14 @ 17:03:43
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0