Fortsatt usel dag..

Ja dagen har fortsatt som den började och enligt horoskopet så kommer morgondagen gå i samma tecken så frågan är om jag ska ta mig själv till en avlägsen plats såsom bio imorrn för att stilla mitt sinne..

Känner mig usel just nu i humöret och inte gjorde saken den bättre att Leia höll på att driva mig till vansinne med jämna mellanrum i gallerian, sprang iväg titt som tätt och jag som knappt kan gå i snabb takt hade problem att hinna ifatt och när jag väl gjorde det så kände jag bara hur smärtan från fogarna och hur sammandragningar kom och gick..

Blev en kortare shoppingdag än vad jag hade tänkt mig, men lite mys hade vi oxå och två julklappar kom vi hem med iallafall:-)

Nu ska jag bädda ner mig och bara njuta av lugnet och en massa tända ljus och invänta kvällens robinson, lär väl bli lite surfing oxå:-)

                                                             ♥Min underbara bråkstake♥


Kommentarer
Postat av: Sussi

Lika söt som alltid! =) Men gisses hon e ju stora tjejen nu!

2009-12-06 @ 00:09:28
Postat av: cicci med familjen

så fin hon vart på kortet!!!

Här hemma så väntar vi med spänning på att få hem det som togs på dagis här uppe på båda mina trollungar!

2009-12-09 @ 17:48:18
URL: http://www.castella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0