Underbart med helg..

Så har man avverkat en vecka på jobbet och vi har softat, badat i tegnérlunden, plockat ordning en massa på avdelningen. Ja helt enkelt sånt man hinner med då barngruppen är minimal:-)

Annars har veckan rullat på som den ska, Leia trivs fortfarande att va på förskolan och ser fram emot att få flytta upp till storbarn nu efter sommarförskolan, att va blöjfri hela dagarna funkar kanon förutom någon enstaka olycka som sker så lätt då man har skoj med kompisarna.. Nu ska vi ta tag i natten igen, funkade bra i fem dagar utan blöja sen var det olycka på olycka..Men ingen stress som sagt..

Söker lägenheter som en tok då vi bestämt oss för att flytta, men vill inte förhasta mig och hamna i något skitområde då jag tappar alla mina år i kön, så vi åker runt och kikar in områden för att se om det är hiss eller diss, tyvärr är det alldeles för mycket diss nu..Men ska iaf på någon visning framöver där jag ligger bra till i kön:-) Så kanske innan jul bor vi större..

Idag lyser solen som den ska göra då det är helg så först ska vi bege oss till Söder och Jarkko ska få thaiboxas lite medans vi strosar längs street..Sen bär det iväg mot Bromma beach och en massa bad för oss, ska verkligen ta tillvara på solen denna helg..

Plockar med kameran så bjuder på lite bilder sen..

Vad hittar ni på annars då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0