sovmorgon. Idag...

0-138158cfe31030952e85720d72dac0b1.png

Kolla varifrån!

sovmorgon. Idag fick jag chansen att ligga och snooza i nästan en timme, ställer klockan alltid så jag kan ligga och dra mig tills jag känner det är dags att kliva upp och jag känner mig verkligen betydligt piggare idag än dom övriga dagarna, kan ju iofs bero på min brist på sömn dessa dagar då jag är usel på att vända om dygnet:-) men iaf så känner jag mig rätt Utvilad idag och nu ska jag snart få njuta av solen på jobbet. Ha en skön dag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Länge sen jag kikade in här!

WOW! du har rasat i vikt och blivit rödhårig!

bra jobbat med kilona! har du lagt in nå hel bild på dig?=) ser himla smal ut i ansiktet!

Och kul att du vågade färga håret!

skit coolt blev det!

Kram Linda

2009-08-08 @ 00:08:54
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/
Postat av: Heyli

jodu här händer de grejer! de är jätteroligt att hålla på och greja med smycken :)



och du är rödhårig! snyggt! :D



tack för att du röstade :)

2009-08-08 @ 01:38:29
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0