Ingen sovmorgon här inte..

Efter en total utmattad vecka såg jag verkligen fram emot att få sova till kanske halv åtta idag, Leia brukar inte alls vara så omöjlig då det gäller till att dra sig på morgonen..Iallafall då det kommer till vardagarna..

Men se det gick inte och skulden går till min sambo som i sitt väldigt dåliga morgonhumör väcker hela huset i sökandet efter vad vet jag, men detta är en STOR anledning till att sökandet efter en större lägenhet blir allt större..Går inte att bo på 57 kvm och sova i vardagsrummet om man inte vill blir störd i sin sömn..

Igår var vi på lägenhetsvisning men tyvärr så kändes det inte helt rätt och visningen som är på måndag på samma adress skippar vi..

Är ju samma standard på badrum och kök även i det huset så det är inte intressant tyvärr längre:-( Annars var lägenheten helt OK, väggarna var nytapetserade och målade, bra garderober och rummen var lagom stora, men köksluckorna vara av den standarden vi rivit ut från denna lägenhet så jag kan verkligen inte leva med såna igen:-) Badrummet  var av standard a´la första lyan i Tallnäs badrum, dvs hemska väggar och golv, samt fult badkar och handfat:-)

Nä jakten går vidare som sagt...

Nu ska jag krypa ner under täcket med Leia i soffan och se på bolibompa, kanske kan jag få slumra till i fem minuter utan att hon märker det:-)

Bye bye!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

ja badade knappt utomlands.. hemskt faktiskt. man undrar ju hur varmt det måste vara för att man ska kunna hoppa i å inte bry sig :P

2009-08-22 @ 10:58:57
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0