Från Blond till Rödtott..

Så är vi nu hemma i Storstan och man är uppkopplad igen så jag tänkte bjuda på lite bilder från min i mitt tycke stora förvandling från blond och långhårig till rödtott och rätt korthårig:-)

Har inte fått någon större ågren än, trivs verkligen med att bara behöva rufsa till håret lite med spray så kan man gå utanför dörren istället för att behöva borsta håret i typ en halvtimma för att sen fläta upp det för att inte fågelboet ska uppstå inom någon minut igen:-) Det stora problemet är väl att färgen är bara en toning och det kommer inom någon vecka vara rätt uttvättad men jag får helt enkelt köpa hem lite toning och leka frissa härhemma..Vill inte sätta in en permanent färg ifall fru Ågren kommer på besök i framtiden:-)

På väg till frissan..




En Rödtott har landat i Sundsvall..

 

 


Kommentarer
Postat av: ♥Johanna♥

Tycker att frisyren var super snygg..! Men om jag ska vara ärlig så var du nog snyggare i blondt.... För det röda i håret tar fram det sämsta i din hy... Det gör nog den färgen på alla..

Men lite smink på det där så är det nog topper =)



Som sagt!!! Sjukt snygg frisyr!

skulle gärna ha ditt hår!

Kram

2009-08-02 @ 11:56:33
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0