Delmål 1...

Ja så har man efter denna semester lyckats gått upp 4½ kg pga alltför ohälsosam kost och alkohol, men det är väl så semestrar ska vara:-)

Inga krav på vare sig ordentlig kost eller träning utan bara avkoppling till tusen, men nu kör vi på igen..

Denna gång har vi här hemma gjort det till en liten inbördes tävling då även Jarkko lyckats dra på sig 4 kg till så nu har vi sagt att den som först rasar - 5 kg får sig en thaimassage och så lär vi fortsätta under hösten:-)

Igår startade vi och jag körde igång med ett Body pump pass så idag har jag känt hur träningsvärken börjar smyga sig på, imorrn lär det vara ännu värre, men det får man ta efter ett så långt uppehåll:-)

Jarkko kör ju med sin thaiboxning så jag får verkligen hålla mig borta från godsaker om jag ska lyckats ta hem något delmål, men mitt hopp lever ännu som sagt..

Så start idag och jag fegar med att skriva min vikt så jag ställer mig på - 0 helt enkelt:-)

10 Augusti 2009..

Jarkko 97.6 kg

Linda -0 kg.

Uppdatering den 17 augusti..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lycka till med din kamp mot kilona .. Jag har också kilo n att tass med inte mindre än 18 kilo kvar till min urprungsvikt :)

2009-08-11 @ 12:43:28
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0