Vår lilla road trip..

Påbörjades till Ludvika där vi skulle spendera natten mot långfredagen då Jarkko skulle gadda sig hos broder sim, blev dock en kort visit då vi på långfredagens morgon fortsatte vår färd mot S-vall och far min..

Resan gick bra och väl uppe i S-vall möttes vi av dimma,inge höjdarväder precis, men vi hade det mysigt och åt en massa gott hela helgen, det jag fick i mig under denna helg har jag inte fått i mig typ på en vecka i vanliga fall, men nu är det stopp och dags för nya tag för att nå mitt mål innan sommaren:-)

Leia trivdes som vanligt då hon får all uppmärksamhet och jag och Jarkko har verkligen haft avlastning under denna helg, vi kom tom ut på en liten lunchdate tillsammans.. Blev något så lyxigt som ett cheesemål på Big boy:-)

Helgen fick dock ett tragiskt avslut då vi på påskdagen fick reda på att en av Jarkko´s bättre vänner tragiskt gått bort:-(

Men på det stora hela så har vi haft en avslappnande helg med en hel del bilåkning genom Sverige, Leia har dock haft stort tålamod förutom några mindre sammanbrott i bilen, men det är sådant man får ta helt enkelt..

Så nu har jag fått min lilla norrlandsdos så jag står mig till sommaren, för längre än en vecka klarar jag inte att va däruppe:-)


Kommentarer
Postat av: Heyli

:) ja vi är jättenöjd med bordet och stolarna! smaaart det där med att det inte ser skitigt ut lika lätt ;) men lär nog bli vitt, vet inte om vi vågar svart faktiskt, tänk om det ser konstigt ut liksom!

2009-04-14 @ 21:23:58
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Nina

oh yes är bajare. det kan du ge dig på :D johan däremot är djurgårdare. men min son är ju född bajare, så är det ju bara ;)



såå trist med förlust. får hoppas att det går bättre på tors. men som de spela i sön så hoppas ja på en jäkla förbättring. annars går det åt fanders..



hejjar du på någe lag?

2009-04-14 @ 21:56:53
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: cicci

Hej gumman...

så synd att vi inte kunde träffas, men jag vart och är sjuk och barnen åkte på en vända till :-( fy mår inte alls bra!

Hoppas du hade trevligt!

Kram

2009-04-15 @ 10:44:54
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-15 @ 10:51:35
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0