Utrensning..

Go morron därute!!


Idag är det strålande SOL ute och jag har så mycke att ta tag i så jag vet inte riktigt vart jag ska börja för att komma någon vart??

Leia´s garderob och leksaker behöver verkligen rensas över sånt som ska sparas, bortskänkas eller läggas ut på tradera, men bara jag öppnar dörren in dit så drar jag en suck,, det ser för hemskt ut därinne just nu..

Min och Jarkko´s garderober behöver även dom rensas och städas ur, min är ju lätt det finns ju inte så mycket där i;-) Men Jarkko´s garderober är värre, det har gått så långt så när jag viker ren tvätt så orkar jag inte längre vika och hänga in där, det hamnar ju ändå i en hög så nu lägger jag bara in kläderna så får han stå där och svära över att han inte hittar något:-)

Källaren är även den ett projekt, vaddå skrot?? Sanningen är ju den att för att jag ska få ordning på dom få skåp vi har i lägenheten så måste jag först få ordning i källaren så att det öppnas upp någon plats för allt som finns att sparas..

Så fort Jarkko tagit ur sommardäcken så ska jag ta och rensa ur där, men just nu vågar jag inte ens öppna dörren därnere utan att sängbord och speglar ska rasa ut på mig:-)

Inser nu att källaren ska va projekt ett den här helgen, men just nu så vill jag bara komma ut i solen så jag tror vi tar det här utrensningsprojektet senare idag/ikväll, man måste ju ta vara på den underbara våren i har hos oss och kanske jag tar mig ett snabbt pass på gymmet om tiden räcker idag..

Vad händer hos er då??

Kommentarer
Postat av: Heyli

oja sover som en prinsessa :)



svarta abstraktluckor lär vara grymt, och väldigt vågat :) då skulle det absolut passa med ett svart element!



hoppas det går bra med källarstädningen! kramar

2009-04-18 @ 18:28:27
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0