Nu kör vi igång igen..

Har precis varit och tränat efter 1½ veckas vila och trots att jag är rätt tung i huvudet så var det förbaskat skönt..

Har ju slutat med CK nu och försöker köra en så LCHF ren diet som det bara går nu, men visst slinker det ner någon liten kolhydrat på jobbet framförallt, men bättring ska ske där tills mitt delmål 2 är nått..

Har ju inte vägt mig på ett tag så imorrn bitti ska jag göra en ny invägning bara för att se hur mycke och hur snabbt det går jämfört då jag körde med CK..

Blev iaf en timmes träning och 500 förbrukade kalorier och jag hade även fått ett meddelande om att det var dags att kontakta min instruktör för att sätta upp ett nytt träningsprogram så det ska jag ta tag i på onsdag så att jag får lite andra övningar att köra..

Men som sagt " Nu kör vi på mot delmål två"!!!!

Kommentarer
Postat av: Heyli

ja väldigt mycket jobb, får hoppas man börjar tycka det är kul att klippa gräs eller nåt :p eller så gör man en stor pool av alltihopa så slipper man klippa ;)

2009-04-21 @ 00:57:12
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0