Längtar till helgen...

Ja efter denna vecka så är det bara helgen jag går omkring och tänker på, jag vil för det första vara ledig igen då denna vecka känts tungare än tungast..Sen talar ALLA om att det sk bli såååå vackert väder här i STHLm så nu väntar jag banne mig på att se tempen stiga upp över 15-20 grader annars blir jag besviken;-)

Har som sagt inte alls varit lika pigg som jag brukar och det beror säkerligen på att träningen inte riktigt kommit igång samt värmen som försvann..

Ska nu ta tag i lite städning här hemma, det kanske kan få mig att må lite bättre sen blir det en film som jag hyrt.
Träning resten av denna vecka sker imorrn samt lördag och söndag så då har jag kommit upp i fyra pass denna vecka och det är klart godkänt.

För övrigt så har jag stått plus minus noll sen jag haft min lilla vilo och ätarperiod så det kändes ju bra att inte ha några extrakilon att ta igen..Åt ju en hel del uppe i S-vall som sagt:-)

Nä nu lite kvällstädning..



Kommentarer
Postat av: Nina

ja vi provade tom det med. .men det funkade inte. var som stopp där inne. stackarn..



men han mådde mkt bättre idag iaf. så det går åt rätt håll iaf. alltid någe..



ska bli så skönt i helgen! hoppas verkligen på supervärme! sweeeeeeet! :D

2009-04-22 @ 22:44:10
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Heyli

haha eller hur, tänk att bara kunna bada när man vill ;)



tack tack för komplimangen om headern :) och ja, mycket drygt med kläderna men jag ska testa lite till och se kanske det går att rädda nåt..



ska absolut på en tur i sommar, har ju gjort de nu två år i rad och det är det bästa på hela sommaren typ, bara åka runt och stanna vart man vill liksom, inget planerat alls :)



hoppas du får massa sol nu då i helgen vännen, håller tummarna för det :) kramar

2009-04-22 @ 23:24:10
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0