BVC besöket..

Gick bra som jag trodde, Leia´s underbara bvc sköterska tyckte inte alls vi skulle oroa oss så mycket då det gäller att Leia varit sjuk ofta och lite småhängig på slutet.. Det är som sagt naturligt att ha en trött period med så mycke virus omkring sig.. Angående hennes kostvanor så skulle vi inte heller oroa oss särskilt över då hon som även läkaren sagt till mig tidigare tyckte att om hon nu bara äter frukt och grönsaker några dagar i veckan så får hon ju även i sig vitaminer av det.. Hon har helt enkelt sina ätardagar i veckan och vi ska inte prata så mycket om att hon måste äta utan fortsätta som vi gjort..Ge en tallrik med mat och en tallrik med grönsaker så får hon plocka lite som hon vill efter tycke..

Leia är en pigg och stabil liten dam som växer som hon ska och barn har sina sjuka perioder som sagt, men vi skulle avvakta och se hur det blir nu under våren då bassiluskerna förhoppningsvis börjar avta och är vi fortfarande lite småorolig efter en månad så kunde vi kontakta läkaren för ett sockerprov och se om det ger något svar.. Så vi avaktar helt enkelt..

Hon är väl som mor sin då hungern biter till, att snabbt få upp blodsockret:-)

Nu sussar hon gott med pappsen och jag ska ta disken och sen packa för vår resa:-)

Mitt Lilla Troll...



Kommentarer
Postat av: Heyli

jatack det vore inte helt fel om du kunde ta med solen ;)



bra att veta att det funkar både med och utan :) nu har vi dock köpt en treliters burk med grundfärg så det lär nog bli att vi använder den!



huvudsaken är att man har en garderob ju faktiskt, men jag känner att när jag har ett rum som skulle passa så bra så varför inte liksom :)



ha en bra kväll du med! kramar!

2009-04-08 @ 21:58:15
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: cicci

Hej

Ja du här hemma har jag just nu två sjuka barn med Feber och hosta, det är förkyndning nr på sedan mars så det tar på krafterna!

Gud så söt hon är lilla tösen, hon börjar bli Mamma upp i dagen tycker jag!!

Hoppas allt är bra med er annars?

Kram cicci

2009-04-08 @ 22:49:06
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0