You drive me crazy!!

Idag har mitt tålamod en kort gräns & Leia gör allt för att utmana den idag:-(

Finns inte mycket som passar henne idag & det är tyvärr ganska ofta som hon har dessa dagar nuförtiden..

Kan säga att det känns ganska skönt att komma tbax till jobbet imorrn där jag kan få iaf lite tid för mig själv, för tillsammans med Leia så har man inte ens 5 minuter på toa i ensamhet..

Hon blir ju även rätt rastlös när hon är hemma, är ju inte samma intensitet som på förskolan så lunchlurarna blir rätt korta om dom ens infinner sig..

Idag har den utebivit & det är väl OK iom att vi sov längre idag, men det innebär ännu mer rastlöshet för lilla donnan!!

Det är tur att hon är så fruktansvärt söt & underbar så att det mesta rinner av en, men nog fan är det rea stämpel på henne ibland;-)

Nu ska det wokas kyckling & grönsaker!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej! Läser din blogg lite då och då. Tycker den är skoj och lätt att läsa :-)

Vet inte om du kommer ihåg mig...? Hängde i sthlms-tråden på FL förut och vi sågs väl ett par ggr på nån fika på söder med våra (då) små. Har en William som blir två nästa vecka, heter tlw på FL.

Iaf, håller såååå med om reastämpeln som åker fram då och då även hos oss... Är också hemma med en sjukling som klättrar på väggarna och är uttråkad till max.. Har verkligen gått mig på nerverna idag! Skönt att läsa att fler känner lika ibland :-)

Hoppas tjejen kryar på sig snart! Kram

2008-09-24 @ 18:09:25
Postat av: Linda

Jorå visst minns jag dig:-)



Ja dom små kan verkligen få en ur balans, men ack så söt dom är när dom soverler

2008-09-24 @ 19:23:49
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0