Så var helgen över.

Jaha så har ännu en helg passerat revy i ens liv & man undrar ju hur två dagar kan gå så snabbt när en dag i en arbetsvecka kan kännas som en evighet???

Imorrn har vi planeringsdag vilket innebär att förskolan är stängd & vi ska sitta & bara lyssna på en massa samt diskuter om än det en & än det andra..

Ja morrondagen kommer alltså kännas som en evighet:-(

Idag har det inte gjorts alltför stora kraftansamlingar, vilodag från träningen, men en liten kvällspromenix var vi iväg på efter en shoppingtur på Ica maxi...

Blev lite mat & ett par skor till Leia..

Nu är fröken piggelin på tvärtemot humör & ska absolut inte sova & det är bara att gilla läget,, hon får rita sig till trötthet, för att bråka henne till sömns fungerar som sagt inte...

Blir bara en jäkla massa skrik som tröttar ut mig & JArkko istället..

Såg på Miami Ink förut & gisses vad jag vill gadda mig ska börja spåna på en gaddning samt försöka spara undan lite pengar så kanske till nyår kan man få sig en..

Nu har jag en trött tjej så nu ska det sussas lite..

Tjingeling sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0