Misslyckat presentköp!!

Jag tror jag blir galen!!!

VAr igår & köpte tre snygga ramar för att rama in Jarkko´s tre diplom graderingar på Koreanska gällande hans Tae kwon do & jag mätte dom innan just för att jag vet att han har inte hittat några ramar som passat måtten..

Som sagt så inhandlade jag iaf dom igår & måtten stämde, men nu då jag ska rama in & slå in presenten så passar dom lik förbannat inte så nu sitter jag utan present & vete fan vad jag ska hitta på???

Hur kul blir det här då när han kommer hem då??

Får väl ge han en shoppingrunda istället då eftersom jag vet att han har några tröjor han vill ha, men jag törs inte handla kläder åt han då hans armar har svårt att passa vissa storlekar så är det väl lika bra att han testar dom själv..

JA det var den överaskningen det,, får be Leia rita som en tok när hon vaknat så kanske jag kan rama in en teckning istället:-)

Men tröttsamt är det allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0