Leia & Jag!!

Blev en låång tur i skogen idag istället för att springa i affärer då jag inte alls kände för att spendera denna underbara höstdag med att trängas med löningsfolket..

Får shoppa ngn annan dag helt enkelt:-)

Här kommer iaf lite bilder från dagen med mig & Leia!!
                                               
                                              EGO JAG;-)

 

                                                 JAg & Min Skatt!!



                                                På väg ut!!


                                             Spanar in crossåkarna!!



                                                     On my knees!!


                                         Från en hög till en annan:-)


                                                        Ego Igen!!


                                               Trollungen X 2




                                              Sparvöga???


Lite från vår sköna dag tillsammans ute i fridfulla skogen, blir så lugn av att promenera där, ngt som jag verkligen behövde efter en tung helg:-)


Kommentarer
Postat av: Misen

Mysiga bilder! Ja, så kan det gå - det blir ju sällan som man tänkt sig.

2008-09-28 @ 18:44:30
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hej

Vilka fina bilder och så snygg du vart i håret!!

Hoppas allt är ok med er?

Massa kramar till er...

ringer något måste få adress så jag får i väg paketet till tösen, veckorna bara springer i väg ju

2008-09-28 @ 23:01:32
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0